Авотор

Блог учителя математики Голуб Марии Васильевны

5й клас контрольна робота №2



Контрольна робота 2


Варіант 1

1. Запишіть цифрами:

один мільярд триста десять мільйонів сто сорок сім тисяч триста; один мільйон вісім.

2. Побудуйте ламану KCNP, якщо КС = 3 см 2 мм, СN = 4 см 1 мм, NP = 2 см 3 мм і знайдіть її довжину.

3. Обчисліть: 83 * 16-2210 : 65.

4. Округліть число 37 859 до десятків; до сотень.

5. У 5-А класі 37 учнів, а у 5-Б — на 9 учнів менше. Скільки учнів у двох класах?

6. Позначте на координатному промені точки А(1), В(6), С(9), вибравши за одиничний відрізок одну клітинку зошита.

Варіант 2

1. Запишіть цифрами:

два мільярди двадцять мільйонів вісімнадцять тисяч сто сорок; о
дин мільйон шістнадцять.

2. Побудуйте ламану NMTK , якщо NM = 3 см 4 мм, МТ = 2 см 5 мм, ТК = 1 см 6 мм і знайдіть її довжину.

3. Обчисліть: 79 * 13-2584 : 38.

4. Округліть число 39 418 до десятків; до сотень.

5. В Ігора 32 наклейки, а в Миколи — на 19 більше. Скільки наклейок у двох хлопців разом?

6. Позначте на координатному промені точки К(2), R(5), D(7), вибравши за одиничний відрізок одну клітинку зошита

Варіант 3

1. Запишіть цифрами :
сім мільярдів одинадцять;
один мільярд три мільйони двісті сорок.

2. Обчисліть і округліть результат до найвищого розряду: 8453-(645: 15 + 48 -56).

3. Округліть:

а) до десятків 46; 212; 95 329;

б) до сотень 843; 976; 1115;

в) до тисяч 45 637; 3491; 5999.

4. Учні 5-А класу зібрали 120 кг каштанів, 5-Б — на 60 кг більше, ніж учні 5-А класу, а учні 5-В на 30 кг менше, ніж учні 5-А і 5-Б класів разом. Скільки каштанів разом зібрали учні трьох класів?

5. Позначте на координатному промені точки А(3), В(7), С(14), вибравши за одиничний відрізок одну клітинку зошита.

6. Назвіть промені і відрізки, зображені на малюнку, використавши відмічені на ньому точки.








 Варіант 4

1. Запишіть цифрами:

п'ять мільярдів одна тисяча сім;
дев'ять мільярдів два мільйони сто.

2. Обчисліть і округліть результат до найвищого розряду: 6357-(945 : 15 + 36-42).

3. Округліть:

а) до десятків 53; 526; 3712;

б) до сотень 109; 2637; 1232;

в) до тисяч 4378; 53 190; 62 993.

4. Пачка маргарину коштує 90 коп., а пачка масла на 1 грн. 30 коп. дорожча. Батон на 30 коп. дешевший, ніж пачка маргарину. Скільки коштує вся покупка

5. Позначте на координатному промені точки К(3), D(8), N(10), вибравши за одиничний відрізок одну клітинку зошита.

6. Назвіть промені і відрізки, зображені на ма-

люнку, використавши відмічені на ньому точки.








Варіант 5

1. Запишіть цифрами:

три мільярди двадцять один;
вісім мільярдів три тисячі двісті.

2.Обчисліть і округліть результат цо найвищого розряду: 5391 -(816 : 17 + 42 * 39).

3. Округліть:

а) до десятків 35; 429; 1532;

б) до сотень 631; 8316; 93 611;

в) до тисяч 5600; 999; 45 312.

4. У першому цеху 320 робітників, у другому — на 56 менше, ніж у першому, а у третьому на 124 робітники менше, ніж у першому і другому разом. Скільки робітників у трьох цехах?

5. Позначте на координатному промені точки Р(2), М(5), R(6), вибравши за одиничний відрізок одну клітинку зошита.

6. Назвіть промені і відрізки, зображені на малюнку, використавши відмічені на ньому точки.


Варіант 6

1. Запишіть цифрами:

один мільярд тридцять шість тисяч;
п'ять мільярдів два мільйони п'ять.

2. Обчисліть і округліть результат до найвищого розряду:
6733 -(558 : 18 + 37 * 29).

3. Округліть:

а) до десятків 27; 833; 1643;

б) до сотень 304; 1294; 695;

в) до тисяч 31 523; 4829; 3375.

4. Загальний зошит коштує 2 грн. 40 коп., а олівці на 3 грн. 70 коп. дорожчі, ніж зошит. Щоденник на 70 коп. дешевший від зошита. Скільки коштує вся покупка?

5. Позначте на координатному промені точки Е(2), Р(4), Ц7), вибравши за одиничний відрізок одну клітинку зошита.

6. Назвіть промені і відрізки, зображені на малюнку, використавши відмічені на ньому точки.







Варіант 7

1. Обчисліть і округліть результат до найвищого розряду: 2427 - (864 : 24 + 28 • 37).

2. Використовуючи кожну з цифр 1, 2, 8 хоча б один раз, запишіть найбільше і найменше семицифрові числа.

3. Назвіть промені і відрізки, зображені на малюнку, використавши відмічені на ньому точки.








4. Відстань від дому до школи у 6 разів більша, ніж від школи до магазину. Яка довжина шляху від дому до школи, якщо відстань від дому до магазину 490 м і школа розташована по дорозі до магазину?

5. Зобразіть на координатному промені точки А(100), F(80), М(120).
6*.Нумеруючи сторінки зошита, використали 87 цифр. Скільки сторінок у зошиті?

 Варіант 8

1. Обчисліть і округліть результат до найвищого розряду: 4132-(544: 17 + 31-28).

2. Використовуючи кожну з цифр 3, 4, 7 хоча б один раз, запишіть найбільше і найменше семицифрові числа.

3. Назвіть промені і відрізки, зображені на малюнку, використавши відмічені на ньому точки.

4. Точка D лежить на відрізку ВК, довжина якого 81 см. Знайдіть довжини відрізків BD і DК, якщо відрізок ВD у 8 разів більший, ніж DК.

5. Зобразіть на координатному промені точки С(130), К(90), N(110).

6*.Нумеруючи сторінки блокнота, використали 115 цифр. Скільки

сторінок у блокноті?

Комментариев нет:

Отправить комментарий